• وبلاگ : تسنيم چشمه اي در بهشت
  • يادداشت : ببار اي باران پاكي ها...
  • نظرات : 1 خصوصي ، 11 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    تو لايق بهترينها هستي
    پاسخ

    گل گلاب سوگند عزيز.

    گفتي که بلا بلا بلا ، گفتم چشم ،
    از روز الست با رضا گفتم چشم
    من آمده ام تا به ولايت برسم،
    گفتي انا من شروطها گفتم چشم...

    عيدتون مبارك...

    پاسخ

    با تاخير من هم تبريك عرض مي كنم و ممنون از حضورت.
    + حميدرضا 

    سلام

    موفقيت عرفي شده غلط.موفقيت از نظر مردم يعني هردم پيروز.خوشحالم كه اينگونه نمي انديشم.موفقيت يعني احساس خوبي كه از دستش ندي و در همه احوال داشته باشيش.من به خاطر بدست آوردن اين حس بهت تبريك مي گم.از خدا هم سپاسگزارم كه راه مرا از ميان بالهاي الهه زميني خودش گذراند.

    پاسخ

    سلام، به قول گوته: انسان اگه اراده ي قوي داشته باشه به پيروزي و سعادت خواهد رسيد. موفقيت يعني خوشبختي و خوشبختي يعني عزت نفس، زندگي هدفمند، اموختن، رسيدن به حقوق خود و ديگران در سايه ي لطف و توجه خدا. خوشحالم كه سر حال هستيد.
    سلام بسيار زيبا بود
    پاسخ

    ممنون از اينكه مرتب سر ميزنيد.
    خيلي دوست دارم...
    پاسخ

    فداي تو دل به دل راه داره..................................
    + حوري آسمان 

    سلام به دوست گلم.

    اگه كامنت هامو خصوصي مي ذارم به خاطر اينه كه اسم كوچيكت رو ذكر مي كنم چون اين طوري احساس صميميت مي كنم و به خاطر درج نام كوچكت پيام رو خصوصي مي فرستم.

    دليل ديگه اي نداره دوست موفق من كه اين روزها بيشتر از زمان هاي ديگه دوست دارم.

    پاسخ

    سلام سعيده جان... برام سوال شده بود كه جوابمو گرفتم. موفقيت تو و دوستاي ديگه آرزومه. به اميد ديدار...
    + شقايق 

    خب حالا برييييييييييييييييم سر اصل ِ مطلب!!!

    اييييييييييييييينهمه پاچه خواري كردم حالا كي شيريني ميدي؟

    ميگم من غيبت دارم فكر نكني شيريني و اينا يادم ميره ها...جون ِ خودم عمرن كه يادم بره!!!

    اينهمه دعا كردم قبول شي فكر كردي بخاطر ِ ثوابش؟ نه بابا ...واسه شيرينيه بود!!!

    فعلا زت زياد!

    پاسخ

    عازم مشهد هستم، بعد از برگشت بر روي چشم. هر چي كه تو بگي
    + شقايق 

    سوالي ساده دارم از حضورت!

    من آيا زنده ام وقت ِ ظهورت؟!

    --------------

    موفقيتو تلاشو همت برابر با پيروزي بهت تبريك ميگم بابت پيروزيهايي كه بدست آوردي...

    سختيها و مشكلات ِ زندگي از تو انساني ساخته با صبر و درك بالا ...هر آدمي سختيهايي رو كه تحمل كردي و پشت ِ سر گذاشتي رو نميتونه تحمل كنه...اين پيروزي آي ميچسبه آي...مگه نه؟ الان مادر و پدرو برادرتو ميبيني دارن بهت لبخند ميزنن؟ خوشحالم خيلي خوشحالم بخاطر موفقيتت...ايشالله به هرچي كه لايقشي برسي كه تو لايق ِ خيلي زيباييها هستي.

    پاسخ

    لطف خدا و بودن دوستاي خوبي مثل شما باعث دلگرميه منه. بزرگواري گل گلاب...

    سلام

    نميدونم لياقت انتظارشو دارم و داريم يا نه. اما خيلي مشتاق جامعه اي هستم كه عدالت تا سرحدامكان درش جاري باشه. جامعه اي كه آدماش خدامحور باشن و بقول زرتشت با بدي بستيزند و با نيكي يكي شوند. باميد آنروز و آن جامعه

    اما در مورد الهه اميد : بدون تعارف همه چيز را از خدا ميدانم. پيشرفتها و بهبودي هاي مراجعينم را از خدا و عدم پيشرفتشان را از ضعف خودم ميدانم و اميدوارم خداوند مرا بخاطر كوتاهي هايم ببخشد.

    پاسخ

    سلام، خدا قوت. شماي از عدالت مولا علي: من با همين لباس هاي كهنه و با همين مركب وارد شهر شما شدم اگر با چيزي بيشتر از اين از شهر شما بيرون رفتم، بدانيد كه در اموال شما خيانت كرده ام.
    تو را به تقوا و التزام به فرمان خدا ،آبادکردن قلب و روح با ذکر او و چنگ زدن به ريسمان الهي توصيه مي کنم و چه وسيله اي مي تواند مطمئن تر از رابطه ايکه بين تو و خدا است (اگر به آن چنگ زني)باشد ؟ و در راه خدا تا سرحد توان تلاش کن و هرگز سرزنش سرزنش گران تو را از تلاش در راه خدا باز ندارد .در درياي شدائد و مشکلات در راه حق هر جا که باشد فرو رو .در دين تفقه کن .خويشتن را بر استقامت در برابر مشکلات عادت ده که شکيبائي در راه حق از اخلاق نيک به شمار مي رود . در تمام کارها خويشتن را بخدا بسپار که خود را به پناهگاهي مطمئن و نيرومند سپرده اي.و همواره از خدا بخواه که آنچه خير و نيک است برايت پيش آورد. و بدانکه دنيا پا برجا نمي ماند مگر به همان گونه که خداوند آنرا قرار داده است . گاه نعمت و گاه ابتلاء و پاداش در رستاخيز يا آنچه که او بخواهد و تو نمي داني.اگر درباره جهان و حوادثش مشکل و بغرنجي براي تو پيش آمد آن را بر ناداني خود حمل کن . زيرا تو در نخست جاهل و نادان آفريده شدي و سپس عالم و آگاه گرديدي و چه بسيار است آنچه را که نميداني و فکرت در آن سرگردان و چشمت در آن گمراه مي گردد اما پس از مدتي آن را مي بيني 000 بنابراين به آن کس که تو را آفريده و روزيت داده و آنچه لازمه خلقتت بوده به تو بخشيده پناه ببر و پرستش تو ويژه او باشد ميل و رغبتت به سوي او و تنها از او بترس . بدان همان کسيکه گنجهاي آسمانها و زمين را در اختيار دارد به تو اجازه دعا و درخواست را داده است و اجابت آن را نيز تضمين نموده. به تو امر کرده که از او بخواهي تا به تو عطا کند و از او درخواست رحمت نمائي تا رحمتش را بر تو فروفرستد . خداوند بين تو و خودش کسي را قرار نداده که حجاب و فاصله باشد . بار ديگر تاکيد مي کنم که خداوند کليدهاي خزائنش را در دست تو قرار داده زيرا به تو اجازه داده که از او درخواست کني. بنابراين هرگاه خواستي مي تواني به وسيله دعا درهاي نعمت خدا را بگشائي و باران رحمت خدا را فرود آوري. اما هرگز نبايد از تاخير در اجابت دعا مايوس گردي زيرا بخشش به اندازه نيت است .گاه مي شود که اجابت به تاخير مي افتد تا اجر و پاداش و عطاي درخواست کننده بيشتر گردد . و گاه مي شود که درخواست مي کني اما اجابت نمي گردد در حاليکه بهتر از آن بزودي و يا در موعد مقرري به تو عنايت خواهد شد . و يا اينکه به خاطر چيز بهتري اين خواسته ات برآورده نمي شود . زيرا چه بسا چيزيرا مي خواهي که اگر به تو داده شود موجب هلاکت دين تو مي شود . روي اين اصل بايد خواسته تو هميشه چيزي باشد که جمال و زيبائيش برايت باقي و وبال و بديش از تو رخت بربندد . دين و دنيايت را نزد خداوند به امانت گذار و از او بهترين مقدرات را هم اکنون و در آينده در دنيا و آخرت مسيلت نما . علي (ع)
    پاسخ

    اگر پرده به كنا رود، بر يقين من افزوده نمي شود. مردم خفتگانند،چون بميرند بيدار مي شوند. مردم به زمانه ي خويش شبه ترند تا به پدران خويش. ارزش هر كس به اندازه ي چيزي است كه آن را نيكو ميداند. آن كه قدر و اندازه ي خويش بشناسد، هلاك نمي شود. علي (ع)
    سلام......
    خدارو شكر كه به آرامش و خوشبختي رسيدي و اين يه حس بسيار ارزشمنده.......
    هزار دشمنم ار ميكنند قصد هلاك//گرم تو دوستي از دشمنان ندارم باك
    پاسخ

    سلام........... ممنون از حضور هميشكي شما.