ما یوسف خود نمی فروشیم : تو سیم سیاه خود نگهدار... - تسنیم چشمه ای در بهشت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن



ما یوسف خود نمی فروشیم : تو سیم سیاه خود نگهدار... - تسنیم چشمه ای در بهشت






اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

درباره نویسنده
ما یوسف خود نمی فروشیم : تو سیم سیاه خود نگهدار... - تسنیم چشمه ای در  بهشت
غزل
مانده ام با غم هجران نگارم چه کنم! عمر بگذشت و ندیدم رخ یارم چه کنم! چشم آلوده کجا! دیدن دلدار کجا! چشم دیدار رخ یار ندارم! چه کنم ؟؟؟
تماس با نویسنده


لوگوی وبلاگ
ما یوسف خود نمی فروشیم : تو سیم سیاه خود نگهدار... - تسنیم چشمه ای در  بهشت

لینک دوستان
امید
ستاره
حوری
فادیا
شیوا
الهه امید
راشا

آرشیو وبلاگ
1390
1389
1388
1387
1386
1385

آمار بازدید
بازدید کل :215034
بازدید امروز : 15
 RSS 

   

یکی از ویژگی‌های فتنه این است که شبیه حق است و همین در ابتدا دچار اشتباه انسان می‌شود، کما اینکه مقام معظم رهبری در سخنان امروز خود به آن اشاره کرده و فرمودند: فتنه یعنی شعارهای حق را کسانی با محتوی صد در صد باطل مطرح کنند برای فریب دادن مردم... اما تفاوت بزرگ ملت ایران با دیگر ممالک در این است که مردمی ولایت مدار می‌باشد و با تدبیر و دوراندیشی رهبر فرزانه‌یمان دچار این انحرافات ریز و ویرانگر نمی‌شود.

در 9 دی سال 88 وقتی مردم فهیم ایران متوجه شدند که نیروهای فسیل شده‌ی مخالف نظام و برخی افکار انحرافی وابسته به بیگانه و دشمن قسم خورده‌ی نظام، ولایت فقیه، اصل نظام را نشانه گرفته‌اند پا به میدان گذاشته و با تصمیم تاریخی و موثر خود بار دیگر تاریخ ساز شدند و برگی پرافتخار و زرین به جای گذاشتند و تمام داشته‌ها و فتنه‌های دشمن همیشه تلاشگر ِجاهل و مغرض را خنثی نمودند و قردادی عاشقانه با خدا و مهدی فاطمه و امام سید علی بستند که تا همیشه تاریخ مانا و ماندگار خواهد ماند.

در 9 دی ماه 88 بار دیگر ملت ایران ثابت کردند که محکوم به تکرار تاریخ نیست، با حضور تاریخی خود بار دیگر نشان دادند که به مراتب از نخبگان دنیا زده‌ی جامعه جلوتر هستند و اجازه نمی‌دهند که میراث خون صدها هزار شهید و حرمت و اقتدار رهبر عزیزتر از جانمان زیر چکمه‌ی دشمنان این انقلاب و مرتجعین وابسته به نظام سلطه و منحرفان داخلی پایمال شود.

امام خامنه‌ای عزیز! تو خون همیشه جاری در رگ اسلام ِ محمدی، تو یوسف مایی نه در چاه زمین که در ماه آسمان، تو نور هدایت ما در شباهنگام آخر الزمانی، آسوده خاطر باش که تا پای جان بر سر پیمان خواهیم ماند...

پ.ن: به خود می‌بالم که رهبری همچو سید علی خامنه‌ای دارم...
پ.ن: الهی به حق حسین شهید، دستش را در دست مولایمان مهدی قرار داده و ما را از بهترین یارانش...   



نویسنده » غزل » ساعت 9:58 عصر روز چهارشنبه 89 دی 8