• وبلاگ : تسنيم چشمه اي در بهشت
  • يادداشت : نوروز ايراني مبارك...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 16 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + حميدرضا 

    اما بيان اون تعاريف در ايميل قسمتي از گفته ها در ظرفيت شما بود.مبسوط نبود.از اونجا كه شما بي طرف نيستي قسمتي از ناگفته ها مي مونه.و درباره نگاه دوباره بهتر است بگم كلامي كه احساس پيشواي منطق بشه اساسا از بها ميافته.چون احساس زيباست و نمي توان كلام را آزمود.

    راستي دوستان توجه دارند كه از كلمات ساده استفاده كردم.

    + حميدرضا 

    از نظر من انسان از يك نفر كه بيشتر شد وارد روابط اجتماعي مي شود و كثرت آن به دليل برابر نبودن ظرفيت ها خلا يك علم كه سياست خوانده مي شود را بيان مي دارد.پس سياسي بودن نظريات من ايراد نيست و اين را هم شما و دوستان مجازي مي توانند مطالعه بفرمايند.از زمان مشروطه به بعد تقريبا سياست به همه علوم به صورت گسترده وارد شد و ادبيون هم به بيان هنري خود از سياست گفتند.براي مثال حضرت بهار مي فرمايد:

    اسلام گر امروزچنين زار و ضعيف است زين قوم شريف است

    نه جرم زعيسي است نه تعدي زكليساست از ماست كه بر ماست

    گوييم كه بيدار شديم اين چه خياليست بيداري ما چيست

    بيداري طفليست كه محتاج به لالاست از ماست كه بر ماست

    + حميدرضا 

    سلام

    شما در پايين دست بدنبال آب مي گرديد و من سر چشمه هستم.

    جايي از اين وبلاگ هم برچسب ادبي نديدم.در ضمن شعر را نوشتم.فكر مي كردم شعر در ادبيات است.هرچند مفهوم سياسي داشته باشه.

    به نظر شما اگر يك سوال در برگه هاي امتحاني وجود داشته باشه و مشابه آن در برگه ديگر دانشجويان بايد گفت به صرف تكراري بودن سوالات ديگر سوالات ارزش نداره.خوب درد يكي است.درد ديگر هم بدليل محدوديت ها خيلي حرفها را نمي توان گفت.منظور من از اون شعر بيان ادبي و هنري مفهوم گرسنگي و فحشا است كه داره اعتقادات ملتم را مي بلعه.

    درباره سياسي بودن نظرياتم بهتر است بگم همه آنها اينگونه نيست ولي مي توانم بگم خيلي از آنها اينگونست.

    چرا؟

    + حميدرضا 

    هدف من تغيير ديدگاه شما نيست.ديدگاه ديگران محترمه.حتي مخالف.مي خوام بدونيد که مطالعه شده کلام گفتم.با قلمي روشن.سزاوار نيست جون خودکار را با فشردن گلوش براي نگفتن حق.حقيقت تحريف شده شما هم به مانند کساني که خوراک ذهني از رسانه هاي غربي گرفته اند گرفتار يک نظر شديد.فيلسوف واقعي کسيه که همه نظرها را بشنوه و اشراف پيدا کنه ولي پيرو نشه.سياست مداره واقعي هم کسيه که جناحها را بشناسه ولي در کلامش جناح بندي نکنه و ديو ودلبر نسازه. اين اصل جاودانگي است.اصلي که من به دنبال آن هستم براي جاودانه شدنه نامم.

    در پناه خدا

    پاسخ

    سلام حميد آقا وبلاگ من تقريبا يك وبلاگ ادبي است حال جاي تعجبه چرا بيشتر نظرات شما رنگ و بوي سياسي داره؟! نظرات شما تكراريه چون از طريق ايميل بصورت مبسوط راجع به اون صحبت شده حالا محض يادآوري اونارو يه نگاه بكنيد حتما به جواب من مي رسيد. در پناه حق
    + حميدرضا 
    ببخشيد دوستان ژ ها را پ بخوانيد.پدر.انسانهاي پر تلاش.پوپوليستي
    + حميدرضا 

    سياست دان باشيد نه سياست خوان.شعارهاي ژوژوليستي مردم را خسته كرده.الان بسياري دين را سبب بدبختي مي دانند.مي دونيد يعني چه؟

    از طرف ديگر يك سري دارند مفاهيم تازه به اسم هاي ديني وارد دين مي كنيم.

    شماتوصيه به من را به خودتون هم بكنيد.حقيقت خيلي بيشتر از اون چيزاي كه عوام مي بينند.يادتون نره زماني كه مولامو تو محراب شمشير زدند عوام گفتند مگر علي نماز هم مي خواندند؟

    چشمهاتون را بشوييد.

    + حميدرضا 

    احمدي و كابينش بسيار انسانهاي ژر تلاشي هستند كه واقعا زحمت مي كشند.

    اما دو مشكل عمده دارند:

    1.نداشتن تعريف هاي صحيح از كلمات بيان شده مثل عدالت.تعريف احمدي از عدالت برابري است يعني عدالت ماركسيسمي نه عدالت اسلامي.

    2.ما كشور كم آبي هستيم ژس روي كشاورزي نمي توانيم مانور بديم و راه نجات از فقر صنعت است.صنعت هم نياز به همكاري هاي بين المللي است و براي اين همكاري نياز به تنش زدايي داريم و بهتر است با سياست اهدافمونو دنبال كنيم نه گند بزنيم كه امور بين الملل را از فعاليت رييس جمهور بگيرند.

    اكثريت مفامات جمهوري اسلامي كه باسه اين مملكت كار كردن خالصانه كار كردن و احمدي هم همينطور.خانم غزل اثبات سفيد در نهي سياه نيست.گرفتار بازي سياسي نشيد.

    + حميدرضا 

    سلام

    دهه دوم نبوده از زمان جنگ و تحريمها آغاز شده و امروز به درد انفجار رسيده.چشمهاي حق بين مي دونه كه گرسنگي در دهه اول و دوم ايمان نربود.چون نسل اول و دوم نسلهاي قانع بودند و به اعتقاد محكم.نسل سوم نسل وعده بود.وعده هايي كه همچنان به مردمان در حال حاضر بيشتر داده مي شود.

    از گفته هاي شما بر مي آيد كه از بسته شدن بودجه امسال بي خبرين.تورم امسال شديده.ملتم امسال بيش از گذشته درد نداري كشيدند.بدترين دردها براي يك ژدر مادر يا يك مسلمان.مولا علي مي فرمايد فقر كه از يك درد وارد مي شود دين و ايمان از در ديگر خارج مي شود.

    واقعيت امر:

    + حوري آسمان 

    سلام به دوست گلم كه دلم خيلي براش تنگ شده.

    سال نو پر از خوشگلي و قشنگي باشه برات .

    پاسخ

    ممنون گلم...

    سلام دوست گلم

    با داستان سرنوشتم که حکايت بدترين روزهاي زنئگيم در بهترين سالهاي عمر و جوانيم ميباشد آپم

    باشد براي دختران جواني که کورکورانه پا در وادي عشق و عاشقي ميگذارند

    منتظرت هستم به من سر بزن و نظرت را بگو


    عيد نوروزفرصتي براي تمرين حلاليت خواهي


    شکي نيست جز خدا هيچ موجودي بي نقص نيست .لحظات بسياري از زندگي انسانها مملو از اشتباهات و خطاهايي است که ديگران را آزرده خاطر نموده و نيازمند طلب پوزش و درخواست حلاليت از آنهاست .کينه ،تهمت ،غيبت ،دورويي ،حسادت ،بخل ،دروغ ،سوظن ،سخن چيني و طمع ...همه وهمه از مواردي هستند که جز دشمني چيز ديگري را عايد افراد فوق نميکند در دنياي فاني ما اکثر مشکلات ناشي از مواردي ذکر شده بوده وچه بسا با توجه به زندگي بي آلايش پيامبر(ص) اکثر مشکلات اجتماعي و سياس و اقتصادي کشورمان حل گردد.شنيدم که ميگويند افراد قبل رفتن به حج تمتع بايد ازديگران حلاليت بخواهند و بعد به حج بروند .بنظرم نوروز فرصت بسيار مناسبي براي تمرين حلاليت خواهي ارزان قيمت !!!!!!! است چه بسا در غير اين صورت امکان قبولي حج مان زير سوال رود!!!! .و حال به روان پاک شهداي اسلام مخصوصا والدينم شهيدم شهيد محمد سخني و شهيده جميله رمضان شيخ سرمست ، شهدا واموات شما دوستانم درود ميفرستم و براي تمام شما دوستان پارسي بلاگي ،وکساني که آنها رادوست داشته يا مرا دوست دارند از صميم قلب آرزوي عاقبت بخيري در اين دنيا و آخرت را از خداوند متعال خواستارم .عشق هديه دنياي باقي و ازطرف منبع عشق همانا خدواند معشوق است و خدا هيچکس را بي عاشقي از دنيا نبرد.در پايان عيد نوروز89را به تمام دوستان و عزيزان و خانواده ام در اقصي نقاط جهان را تبريک و سالي با عزت و اقتداربراي ايران اسلامي و آذربايجان هميشه قهرمان و غيور را از خداونديکتا آرزومندم.


    با سپاس دکتر رحمت سخني از مرکز آموزشي درماني امام خميني (ره)


    اروميه مرکز هميشه سرسبز وغيور آذربايجان غربي AZERBAIJAN


    rs272@yahoo.com



    پيامک جديد sms farsi پيامک جديداس ام اس فارسي SMS FARSIمسيج جديد sms farsiپيامک جديد


    نمايش تصوير در وضيعت عادينمايش تصوير در وضيعت عادينمايش تصوير در وضيعت عادي




    پاسخ

    سلام جناب دكتر سخني... باعرض معذرت با تاخير تبريك مرا پذيرا باشيد. سالي سرشار از بهروزي برايتان آرزومندم و علو درجات براي پدر و مادر عزيزيتان از خداي مهربان خواهانم. انشاءالله در شرمنده روح بزرگشان نباشيم.

    سلام از نامهاي زيباي خداست!

    روز ، ماه ، سال ِ خوبي رو برات آرزومندم ... اميدوارم سالي سرشار از موفقيت و شادي كنا ر ِ خانواده و دوستانت داشته باشي.

    روزگارت هميشه رنگي و آفتابي و با گاهي بارنهاي زيبا و بهاري.

    پاسخ

    سلام گل گلاب! ممنون. روزگار به كامتو سال براهت. سال خوبي رو همراه با خانواده برات آزرومندم.
    + حميدرضا 
    سلام
    سال نو مبارک.
    ياد دارم يک غروب سرده سرد
    ميگذشت از کوچه ما دوره گرد
    دوره گردم کهنه قالي مي خرم
    دست دوم جنس عالي مي خرم
    کاسه و ظرف سفالي مي خرم
    گر نداري کوزه خالي مي خرم
    اشک در چشمان بابا حلقه زد
    عاقبت اهي کشيد بغضش شکست
    اول سال است و نان در سفره نيست
    اي خدا شکرت ولي اين زندگيست؟
    بوي نان تازه هوش ما را برده بود
    اتفاقا"مادرم هم روزه بود
    خواهرم بي روسري بيرون دويد
    گفت آقا سفره خالي مي خريد؟
    باسه مردمم دعا ميکنم که امسال سفرشون بزرگ بشه تا فقر اين خرده ايمان ملتم را نربايد.
    امسال ترسانم از تحويل سال نو.با اوضاع پيش بيني شده دلنگران مردمم.سر سفره هفت سين از خدا مي خوام مردم غم نان نخورند.به اميد سالي پر برکت با نظر متعالي خداوند ارحم الراحمين.
    در پناه حق
    پاسخ

    سلام، تبريك متقابل. خدايا در اين سال و در تمام مسير زندگي چشمي حقيقت بين عطايم كن و مگذار حب و بغض هاي شخصي و گاه القايي مرا از ديدن حقيقت باز دارد. واقعيت هايي در جامعه ما وجود دارد كه در واقع جزيي از حقايق گريزناپذير هر اجتماعي است. اين فقر و فحشايي كه شما به آن اشاره كرديد بنيادش از دهه دوم انقلاب توسط افراد معلوم الحال نهاده شد، تعجب و تاسف من از اين است كه اين چشم هاي حقيقت بين كجا بودند كه در طول اين 3، 4 سال ديدشان باز شده و دايم دم از بي عدالتي و ... مي زنند اي كاش واقعيت را آنگونه كه هست مي ديديم نه آنگونه كه مي خواهيم ببينيم.

    سلام دوست خوبم

    مبارك قابتون باشه

    جالب بود

    عيدتون هم مبارك

    منم به روزم خوش حال مي شوم ديدن كنيد.

    پاسخ

    ممنون از حضور هميشگي شما و تبريك سال نو.
    سلام
    اميدوارم سال خوب و سرشار از موفقيتي داشته باشيد
    پاسخ

    سلام جناب مهندس، ممنون و تبريك متقابل و آرزوي بهترين ها براي شما و خانواده محترمتان.
       1   2      >