• وبلاگ : تسنيم چشمه اي در بهشت
  • يادداشت : تقديم به عزيزترينم؛ مهدي...
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حميدرضا 

    سلام

    از عنايات شما سپاسگذازم.مي خوام براتون داستان حميدرضا رو بگم.

    كرم ابريشمي بودم .بسياز خاكي و زميني.تو زمين مي خزيدم واسماني ها رو مي ديدم.از برگ درخت كتاب تناول مي كردم و بسيار بر بالا رفتن از درخت علم بر خود سخت مي گرفتم. تا پروانه الهه اميدو ديدم بهم گفت از زمين مي توان كند و آسماني شد.انگيزه اي نبود دل به زمين مرا رازي مي كرد.حرف مرا كارگر نبود تا من از اون شب گذشتم و در سياهي شب مرا به رهي خواند كه تحول ناميدند.پوستي انداخم.اموزش هفته گذشته نشاني عفونت هاي خزيدن بر روي پوستم را بهم داد و بهم گفت كار مار پوست انداختنه نه كرم ابريشم.حال مي خواهم تاري بر دور خود بنهم و در خود فرو روم تا در درون آن به خودسازي مشغول شوم. از تار كه به بيرون ايم از آن ابريشم دوستداران استفاده خواهند نمود.پس من به پروانه اي رسم كه آرزوي شمع دارد و در گرمي شمع عشق الهي تماما نسوزم و از اين جهان مادي رخت بربندم.اميدست روزي حميدرضا بسوزد و خاكسترش بر درياي معرفت ارزاني شود.

    واما دوره آموزش سياسي نخبگان دانشگاهي دانشگاههاي كشور.مغزشويي براي انجام امور.از بين 350 تا 120 نفر در آزمون نهايي بالاتر از 60 از100 شدند و 6 نفر در مرتبه اول ايستادند.هر 6 نفر 84 شدن و هر كدام يك مفرده بردند.يك ديدار با رهبري هم داره.من هم يكي از اين 6 نفر كه اول شدن البته در سطح كشور.من كه در اين حد نبودم عنايت خدا شاملم شد.فكر نكني حالا من نخبمو اونا كم خرد بودن كه من اول شدم.بي خيال آش دهن سوزي نيست.اميد دارم خدا منو لايق محبوب شدن خودش بدونه.خدايا منو محبوب خودت بكن.آمين.حرف زياد دارم داريم با الهه اميد يك طرحي آماده مي كنيم اگر به بار بشينه خيلي خوبه.دعا كنيد.كار مهميه.اگرم نشد به طور علني و فردي مطالبيره براي همه بيان مي كنم هر كس دوست داشت بپزيره و مثل من دور خودش تار ببنده تا زمانه پرواز.

    با آرزوي حق كامي

    + حميد رضا 
    سلام.بالاخره برگشتم.از فرمايشاتتون ممنون.راسش هدايت من از اون خيابان مي گذاشت.اتفاقات بعد از سيري را دنبال که به اين موضوع ÷ي بردم.فکر مي کنم حميدرضا ي امروز با حميدرضا ي يک هفته ÷يش فرق کرده سير تکاملي که خداوند جلوي ÷ام گذاشته بسيار عجيبه.از اون شب به بعد ... .حقير ادمي نيوده که لاي دسمال کلنکس بزرگ شده باشه بر عکس من ادم سر سختيم و در مشکلات ÷ايدار ولي زيادي ارمانيم.امروز نگاه من به زندگي نگاه تلاشه.دوست دارم مطلبي را براتون بگم ولي اول مي خوام شيرينيشو به الهه اميد بدم.حميدرضا ادمي شده که تو يک هفته ثابت کردکه ... .من از اون شب هنوز متاثزم ولي درک کردم که بهتره که نزارم اينطوري بشه و تمام تلاشم را مي کنم و در اين راه از همه کساني که در اين نقطه باهام اشتراک دارند دعوت مي کنم به طرح ÷يشنهادي من ب÷يوندن.
    با آرزوي حق کامي
    پاسخ

    سلام... منتظر كامنتتون بودم و جوياي احوال از فاديا. منتظر شنيدن دستاوردهاي شيرينتون از كارگاه آموزشي هستم. من باورم اين بود كه شما مي توانيد به مراحل بالاي رشد برسيد؛ چون هم اهل مطالعه هستيد و هم مرد عمل... خوشحالم از اينكه حالتون بهتر شده. در پناه حق
    + يه آدم ديگه 
    سلام اين دختر نمي گذاره بنويسم برمي گردم!

    سلام دوست گلم اميدوارم كه بهتر شده باشي...

    بيا كه بي رخ تو طاقتي ندارم من
    به غير ديدن تو حاجتي ندارم من
    گل هميشه بهارم تو هستي و بي‌تو
    به سير باغ چمن رغبتي ندارم من
    به غير نقش ولاي تو از ازل اي دوست
    به لوح سينه خود زينتي ندارم من
    گذشت عمر من چشم من بر راه
    بيا اميد دلم، فرصتي ندارم من

    ميلاد نور بر شما مبارك باد...

    + كوثر 

    سلام دوست خوبم....

    ميلاد امام عصر عج بر تو هم مبارك باشه.

    در پناه حق.

    سرا پا اگر زرد پژمرده ايم

    ولي دل به پاييز نسپرده ايم

    چو گلدان خالي ، لب پنجره

    پرازخاطرات ترک خورده ايم

    اگر داغ دل بود، ما ديده ايم

    اگرخون دل بود، ما خورده ايم

    اگردل دليل است،آورده ايم

    اگر داغ شرط است،ما برده ايم

    اگر دشن? دشمنان ، گردنيم!

    اگرخنجردوستان،گرده ايم!

    گواهي بخواهيد،اينک گواه:

    همين زخمهايي که نشمرده ايم!

    دلي سربلند و سري سر به زير

    از اين دست عمري به سر برده ايم

    ( مرحوم قيصر امين پور )

    سلام.

    ميلاد منجي بشريت مبارك .